jump to content

ייעוץ כלכלי לעסקים

רודניק וורצל ושות' > ייעוץ כלכלי לעסקים

רודניק וורצל ושות' הינו משרד ותיק ומוערך לראיית חשבון וייעוץ פיננסי לעסקים, הפועל כבר יותר מ- 27 שנים. משרדנו פועל באמצעות מספר מחלקות מקצועיות העובדות בשיתוף פעולה ומכסות את כל צרכיו של הלקוח. בין היתר, אנו מפעילים גם מחלקה מקצועית וייעוץ עסקי המספקת את שירותיה למגוון רחב של לקוחות, וביניהם חברות, עצמאים, מוסדות חינוך ומלכ"רים.

 

ייעוץ כלכלי ומקצועי מקיף

כאמור, משרדנו מספק ייעוץ כלכלי לעסקים באמצעות מחלקה ייעודית. הכוללת הכנת תוכניות עיסקיות בשלבי ההקמה, ההתפתחות והצמיחה, מתן הערכות שווי לחברות ועסקים, ליווי פרויקטים, ייעוץ אסטרטגי וליווי מקצועי,  סיוע בתכנון תקציב, ניהול תזרים מזומנים, ביצוע תמחיר, ביצוע חישובי כדאיות בפרויקטים  כמו כן, המחלקה מספקת ייעוץ פיננסי ללקוחות המבקשים לקבל הכוונה. מדובר על פי רוב במנהלי חברות הנתקלים בבעיות ובאתגרים מורכבים בעלי השפעה גדולה על תפקודו הנוכחי והעתידי של ארגונם. על כן, פגישות עם יועץ פיננסי מטעמנו מיועדות לתכנון נכון של פתרון הבעיות ולכיוון החברה לתוצאות מיטביות, בין אם מדובר באתגרים הנוגעים למכירות העסק, השפעות מיסוי, תוצאות של ביקורות וכדומה.

 

תהליך ייעוץ פיננסי במשרדנו

פעולות הייעוץ שניתנות ללקוחותינו מתבססות על היכרות מעמיקה עם פעילותו של הארגון, לאור מידע רב המגיע משאר המחלקות ותוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוח. בין היתר, התהליך נשען על ניתוח עסקיו של הארגון, בדיקת הרווח הגולמי, תמהיל השירותים או המוצרים שהוא מציע, ובדיקת הכדאיות. למען מטרה זו יבוצעו הגהות ובדיקות של דוחות כספיים מבחינת איכותם ועמידתם ברמה מקצועית נדרשת, וייקבעו נהלי עבודה להכנת תוכניות ביקורת של הדוחות הכספיים. כמו כן, עשויות להינתן הדרכות מקצועיות עבור עובדי מחלקות הארגון, תיבנה תוכנית עסקית ויינתנו הכוונה וייעוץ בעסקאות מורכבות.

 

יתרונות העבודה עימנו

העבודה עם משרד רודניק וורצל ושות' מספקת ללקוח כיסוי מלא של כל צרכיו, ומורידה ממנו על הנטל החשבונאי. עובדי המשרד מעניקים לכל לקוח, קטן כגדול, יחס אישי וליווי קרוב תוך למידת פעילותו העסקית על בורייה. כפועל יוצא מכך, אנו מכירים היטב את הסביבה העסקית ומגזר הפעילות, את נקודות הכוח והתורפה, ומסוגלים להציג את כל האלטרנטיבות ולייעץ לגבי הטובות ביותר מביניהן. לכך מצטרף ידע רב ועשיר שצברנו לאורך כ- 3 עשורים של פעילות עם גורמים רבים ושונים במשק. הייעוץ הפיננסי והמעטפת המקצועית המלאה שהענקנו להם לאורך השנים חסכו להם סכומי כסף משמעותיים, והובילו לקבלת החלטות שהצעידו את הארגון קדימה.

למידע נוסף ולקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים, פנו עוד היום אל משרדנו בטלפון 02-5002747.